בלעדי!! מלון אדיסון במרכז מנהטן
רק ב99$ ללילה!

המבצע בתוקף עד סוף אפריל
לכל הרוכש טיול 3 ימים למפלי הניאגרה טורונטו ואלף האיים
מחיר הטיול החל מ- 472$ לאדם בחדר זוגי

יום ראשון – ניו יורק / מפלי הניאגרה
הבוקר נצא מ"התפוח הגדול" לכיוון מפלי הניאגרה. נחצה את מדינת ניו ג'רזי ונחלוף לאורך הגבול, בין ניו ג'רזי לפנסילבניה לאורך אפיק נהר הדלאוור. ערוץ הנהר חורץ את ההר ויוצר תופעות טבע יפהפיות. נחצה את הרי האפלאצ'ים ונמשיך צפונה בדרך הנופים המשגעת לאזור אגמי האצבעות ובקיץ נבקר בקניון ווטקינס גלן ומפלי המים הנשפכים לתוכו. מווטקינס גלן נמשיך בנסיעה לאורך אגם סנקה לכיוון המפלים. עם ההגעה למפלים נבקר בצד האמריקאי, נטייל בין אשדות המים הרועשים, הם מפלי הניאגרה. נחצה את הגבול לקנדה ונגיע עם ערב למלון. בלילה נצא אל המפלים ונצפה בתצוגת אורות מרהיבה וצבעונית על המים הזורמים. המעוניינים יוכלו לבלות עד אור הבוקר בקזינו של העיירה הקנדית.

יום שני – מפלי הניאגרה / טורונטו / אלף האיים
המפלים האדירים "מים רועמים" – כפי שקראו להם האינדיאנים – מצפים לנו היום. נצפה על המפלים מהצד הקנדי. בקיץ – נשוט בספינת "עלמת הערפל" אל המפלים ונחוש את העוצמה האדירה של כמות המים הנשפכת ממש מעלינו ובחורף, נבקר במנהרה מאחורי המפלים. לאחר ביקור בשעון הפרחים נעזוב את איזור המפלים, נגיע בצהריים לטורונטו הגדולה בערי קנדה. סיורינו בעיר יכלול את בניני העיריה המפורסמים, בנין הפרלמנט וכמובן מרכז איטון, מרכז תת-קרקעי אדיר ובו מעליות זכוכית, בתי קפה, חנויות, מזרקות, מפלי מים ועוד. לפנות ערב נמשיך מזרחה לכיוון אפיק נהר הסן-לורן ונתמקם ללינת לילה באזור אלף האיים.

יום שלישי – אלף האיים / ניו יורק
היום נצא מזרחה, לאורך אפיק הנהר אל אזור אלף האיים המפורסם. נעלה על סיפון האניה ונחזה בבתים המדהימים אשר בנו אנשים פרטיים על מאות האיים הפזורים לאורך הנהר. מחזה שלא ישכח לעולם! נחצה את מדינת ניו יורק ובמידה ויוותר בידנו זמן נעצור במרכז קניות ענק ובו חנויות של הרשתות המפורסמות בעולם, במחירים זולים במיוחד. נגיע עם ערב למנהטן. נפרד מלאי חוויות מטיול נפלא.

מינימום שניים בהזמנת הטיול. המחיר ללילה אחד במלון שימומש בלילה שלפני או אחרי הטיול לשהיות בין 19 ביוני ל-7 בספטמבר

לפרטים צרו קשר עם משרדנו בטלפון 1700-722-700 או בטופס הצור קשר בצד ימין